Van sneeuw-scooters tot noorderlicht

De Elite Group trip naar Noorwegen! We vieren niet alleen successen, we belonen ze ook. Vandaag nemen we je mee in het exclusieve avontuur van onze Elevation Elite Group - een select gezelschap van collega's die vorig jaar het meest succesvol waren.

Als beloning genoten ze van een onvergetelijke reis naar Noorwegen, gevuld met huskysledetochten, uitgebreid dineren, en een magische noorderlichtavond. Onze eventmanager Britney neemt je graag mee op dit avontuur.

Donderdag 15 februari

"Ongelofelijk vroeg - maar helemaal enthousiast - ontmoetten de leden van de Elevation Elite Group elkaar op Schiphol. Na de reis en het inchecken in ons hotel pakten we een RIB-boot om Tromsø vanaf het water te ontdekken. Met 70 knopen (130 km/uur) vlogen we over het water! Na wat pre-drinks en een karaokehitje was het tijd om te dineren bij hét lokale visrestaurant: Fiskekompaniet. Hier maakten we kennis met de exclusieve regionale keuken.

'‘De activiteiten, de natuur, de lieve Noorse mensen en de continue fine dining experience hebben deze reis echt gemaakt tot een unieke ervaring!’'

Vrijdag 16 februari

Na een uitgebreid ontbijt werd er nog een kleine verrassing bekendgemaakt. Die avond sliepen we in Lyngen, in Noors Lapland. Daar was, naast de hotelkamers, ook één heel bijzondere slaapplek beschikbaar: de Aurora hut. Deze hut was volledig van glas gemaakt, waardoor je 's avonds vanuit je bed het Noorderlicht kon spotten. Deze hut was alleen beschikbaar voor de winnaars van de Noorse quiz.

Onderweg kwamen we prachtig besneeuwde bergen en volledig bevroren meren tegen. Eenmaal aangekomen zaten de husky's al te wachten om ons op de slee mee te nemen door deze sprookjesachtige omgeving. Het is zo bijzonder hoe sterk en enthousiast de husky's zijn! Het was -20 graden Celsius, mega koud, maar het uitzicht was adembenemend. Na de tocht stond de taxi klaar zodat we onze reis konden voortzetten richting het noorden.

Aangekomen in Lyngen, in ons nieuwe verblijf, wisten we niet wat we meemaakten. Een lodge in the middle of nowhere, aan een prachtig meer! Tijdens het 4-gangen diner werden onze smaakpapillen verwend, zeker in combinatie met de lekkerste wijn ooit! Op deze avond beseften we pas écht hoe bijzonder deze trip was. De activiteiten, de natuur, de lieve Noorse mensen, en de continue fine dining experience maakten het echt uniek.

Zaterdag 17 februari

Zaterdagochtend werden we wakker aan het meer in Lyngen, waar we gezamenlijk hebben ontbeten en genoten van de vers gevangen zalm. Hierna hebben we onder begeleiding van 'Britney Hof' een duik genomen in het ijskoude meer. De teentjes vielen er bijna vanaf, maar gelukkig konden we daarna opwarmen in de jacuzzi en sauna. Na het uitchecken was het tijd voor de sneeuwscootertocht, die we zelf vol gas de berg op hebben gereden. Het uitzicht was adembenemend, zo puur en zo stil.

Tijd om weer terug te reizen naar Tromso, want daar lag The Northern Light Dinner Cruise al voor ons klaar om op jacht te gaan naar hét noorderlicht. En ja hoor, op onze laatste avond, was het dan eindelijk zover. We zagen het noorderlicht! Hiermee heeft de Elevation Elite Group één must-see van haar bucketlist kunnen afstrepen.

Zondag 18 februari

Op de laatste dag was het alweer tijd voor vertrek en vlogen we als een hecht team via Oslo weer naar Amsterdam, met een fantastische ervaring in onze bagage."